Page 3 - biologie-viii
P. 3

ALEGEți MANUALUL CARE FACE DIFERENȚA!







                                Conținutul, sistematizat și accesibil, este conceput în maniera unui dialog
                                permanent, urmat de feedback. Oferă activități prin care profesorul dirijează
                 1              învățarea în timpul lecțiilor, dar și în afara acestora; furnizează modele

                                de implicare a elevilor în activități noi: proiecte, portofolii, rezolvarea de
                                probleme, pentru a le stimula gândirea și a-i provoca în găsirea de noi

                                soluții!





                                Maniera inovatoare care provoacă elevul să analizeze, să aplice, să extragă
                                informații  sau  să  exerseze  cunoștințele  prin  joc  didactic,  promovând
                 2              învățarea prin înțelegere și argumentare. Conține activități de învățare

                                antrenante  și  dinamice,  realizate  prin  interacțiuni  variate  (elev-elev,
                                elev-profesor) pentru a stimula curiozitatea elevului și a-l menține implicat

                                activ în învățare.







                                Asigură interdisciplinaritatea, atât prin interpretarea unor grafice, scheme,
                 3              imagini, texte literare, conținuturi ale unor filmulețe didactice, cât și prin

                                activități care presupun: competențe digitale, aprecierea matematică a

                                unor caracteristici, fenomene, procese din mediul ambiant.








                                Promovează  aplicarea  cunoștințelor  asimilate  în  situații  reale  de  viață,

                 4              asigurând transferul informațional și exersarea capacităților de investigație
                                științifică. Stimulează motivația pentru formarea unor deprinderi de igienă

                                individuală și colectivă, dar și adoptarea unui stil de viață sănătos, împreună
                                cu o atitudine responsabilă față de mediul natural.








                                Conținuturile și activitățile propuse dezvoltă abilitățile sociale ale elevilor:
                 5              capacitatea  de  a  comunica,  coopera,  lucrul  în  echipă  și  empatia.  Elevii
                                sunt încurajați să dezvolte concepte noi și să exerseze abordări diferite,

                                fiind provocați să se implice în autoevaluare și interevaluare, precum și în
                                rezolvarea unor situații-problemă.
   1   2   3   4