Page 3 - religie-i-l
P. 3
ALEGEți MANUALUL CARE FACE DIFERENȚA!
Perspectivă unitară a învățării – Manualul propune o abordare
1 integrată, specifică claselor mici, care permite elevului să exploreze lumea
în mod unitar, corelând valorile religioase cu experiențele cotidiene și cu
alte domenii de studiu.
Interdisciplinaritate – Rubrica „Litere cu folos” facilitează consolidarea
2 cunoștințelor dobândite la disciplina Comunicare în limba română,
oferindu-le un sens moral și practic. Literele nu mai sunt doar semne
grafice, ci sunt asociate cu simboluri ale virtuților creștine, pe care copilul
le poate învăța și trăi.
Dezvoltarea inteligențelor multiple – Învățarea literelor este însoțită
3 de versuri ritmate și ilustrații sugestive care personifică virtuți. Asocierea
cuvânt – imagine – joc sprijină asimilarea cunoștințelor într-o manieră
accesibilă și plăcută vârstei.
Flexibilitate pedagogică și adaptare la nivelul de dezvoltare
4 al elevului – Activitățile sunt gândite pentru a permite profesorului
adaptarea conținutului la ritmul și stilul de învățare al fiecărui copil.
Jocurile, puzzle-urile și activitățile în echipă stimulează implicarea
activă și bucuria învățării.
Design vizual atractiv – Grafica manualului este expresivă și plină
5 de frumusețe, iar îmbinarea armonioasă a reprezentărilor iconografice,
desenelor și fotografiilor creează un cadru vizual plăcut, care sprijină
învățarea prin sensibilizare estetică.