Page 21 - educatie-muzicala-viii
P. 21

Unitatea 1                                            19

                                       Yesterday                                    Exersează!
                                       Yesterday
                                                      John Lennon, PaulMcCartney
                      F            Em7        A7      œ   œ  Dm     Dm7          1.  Solfegiază  și  interpretează
                &  b C  œ œ ˙ .     Œ   œ œn  œ #  œ          . œ œ ˙  .      vocal, cu text, lucrarea Yesterday a
                                                                 -
                        -
                                                -
                           -
                      Yes ter day,      all my trou bles seemed so  far  a way,  formației Beatles.
                           -
                        -
                      Sud den ly       I'm not half the  man  I  used to be,     2.  Folosind  tabelul  acor du rilor
           4    B b        C7                F         C  Dm7     G7          din  manualul  digital,  acompania-
            &  b Œ  œ   œ   œ   œ   œ    œ    œ œ œ œ œ    œ   œ œ œ  œ       ză-te la chitară.
                   Now  it looks  as though they're here to stay.  Oh  I  be lieve  in
                                                                -
                                                                -
                                                             -
                  There's a  sha -  dow hang -  ing  ov -  er me.  Oh  yes ter day  came  Portofoliu
           7    B b  F       Em7  A7  Dm C  B b Dm  Gm     C7      F
              b            . .        œ œ œ œ œ      . œ  œ  œ  œ
            & œ   œ œ ˙    . . ˙  ˙                     J          w          Folosind modelul din secțiunea Portofoliu
                                                                              a manualului digital, completează o fișă de
                  -
               yes ter -  day.  Why she  had to go I don't know, she would n't say,
                                                              -
               sud den -  ly.                                                 compozitor pentru trupa Beatles.
                  -
           12  Em7  A7  Dm   C   B b  Dm   Gm    C7    F w
                                 œ
              b
            & ˙     ˙    œ   œ        œ œ œ . œ œ œ           œ œ ˙  .
                                               J
                                                   -
                                                      -
                                                                  -
                                                                -
                I  said  some thing wrong, now I  long for yes ter day.  Yes ter day
                           -
           17  Em7      A7       Dm     Dm7  B b    C7         F       C
                                   .
            &  b Œ œ œn  œ #  œ œ œ œ œ ˙ .   Œ  œ œ œ œ œ œ   œ œ œ œ œ
                               -
                                                                  -
                 love was such an ea sy game to play  Now I need a place to hide a way. Oh
           21  Dm7     G7      B b  F                G7     B b  F  U
              b                              .
            & œ    œ œ œ       œ   œ œ ˙     .  œ  œ œ      œ   œ œ ˙
                           œ                            œ
                     -
                                    -
                I  be lieve  in  yes -  ter day.  hm
                Aplică!
            1. Învață după auz melodia Ce bine că ești, de Nicu Alifantis, pe versuri de Nichita Stănescu, urmărind cu
          atenție versurile și succesiunea acordurilor.
                             Ce bine că ești                             Am7              D7                     G
                                                               Două cântece diferite, lovindu-se, amestecându-se/
                                                                        Am7  D7                   G
                                     Am7        D7
             Du-mă, fericire-n sus, izbește-mi/                Două culori ce nu s-au văzut niciodată/
                              G                                                Am7           D7
             tâmpla de stele până când/                        Una foarte jos, întoarsă spre pământ,/
                                                         Am7                D7  G         G/F#                 Em
             lumea mea prelungă și-n nesfârșire/               una foarte sus, aproape ruptă/
              G                                                            Am7                                     D7
             se face coloană sau altceva/                      în înfrigurata, neasemuita luptă/
                    Am7          D7                      G         G                     B7
             mult mai înalt și mult mai curând.../             a minunii că ești, a-ntâmplării că sunt...//
                       Am7        D7                G                       Am7             D7   G
             Mult mai înalt și mult mai curând...//            Ce bine că ești, ce mirare că sunt!/
                              Am7       D7        G                           Am7   D7   G
             Ce bine că ești, ce mirare că sunt!/              Ce bine că ești, ce mirare că sunt!/
            2. Activitate în echipă: Învățați acompaniamentul la chitară și cântați melodia.
            3. Adăugați elemente de percuție (shakere, maracas, tobă mică sau cinele) sau percuție corporală pentru a
          îmbunătăți acompaniamentul instrumental.
   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26