Page 21 - educatie-muzicala-viii
P. 21
Unitatea 1 19
Yesterday Exersează!
Yesterday
John Lennon, PaulMcCartney
F Em7 A7 œ œ Dm Dm7 1. Solfegiază și interpretează
& b C œ œ ˙ . Œ œ œn œ # œ . œ œ ˙ . vocal, cu text, lucrarea Yesterday a
-
-
-
-
Yes ter day, all my trou bles seemed so far a way, formației Beatles.
-
-
Sud den ly I'm not half the man I used to be, 2. Folosind tabelul acor du rilor
4 B b C7 F C Dm7 G7 din manualul digital, acompania-
& b Œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ ză-te la chitară.
Now it looks as though they're here to stay. Oh I be lieve in
-
-
-
There's a sha - dow hang - ing ov - er me. Oh yes ter day came Portofoliu
7 B b F Em7 A7 Dm C B b Dm Gm C7 F
b . . œ œ œ œ œ . œ œ œ œ
& œ œ œ ˙ . . ˙ ˙ J w Folosind modelul din secțiunea Portofoliu
a manualului digital, completează o fișă de
-
yes ter - day. Why she had to go I don't know, she would n't say,
-
sud den - ly. compozitor pentru trupa Beatles.
-
12 Em7 A7 Dm C B b Dm Gm C7 F w
œ
b
& ˙ ˙ œ œ œ œ œ . œ œ œ œ œ ˙ .
J
-
-
-
-
I said some thing wrong, now I long for yes ter day. Yes ter day
-
17 Em7 A7 Dm Dm7 B b C7 F C
.
& b Œ œ œn œ # œ œ œ œ œ ˙ . Œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ
-
-
love was such an ea sy game to play Now I need a place to hide a way. Oh
21 Dm7 G7 B b F G7 B b F U
b .
& œ œ œ œ œ œ œ ˙ . œ œ œ œ œ œ ˙
œ œ
-
-
I be lieve in yes - ter day. hm
Aplică!
1. Învață după auz melodia Ce bine că ești, de Nicu Alifantis, pe versuri de Nichita Stănescu, urmărind cu
atenție versurile și succesiunea acordurilor.
Ce bine că ești Am7 D7 G
Două cântece diferite, lovindu-se, amestecându-se/
Am7 D7 G
Am7 D7
Du-mă, fericire-n sus, izbește-mi/ Două culori ce nu s-au văzut niciodată/
G Am7 D7
tâmpla de stele până când/ Una foarte jos, întoarsă spre pământ,/
Am7 D7 G G/F# Em
lumea mea prelungă și-n nesfârșire/ una foarte sus, aproape ruptă/
G Am7 D7
se face coloană sau altceva/ în înfrigurata, neasemuita luptă/
Am7 D7 G G B7
mult mai înalt și mult mai curând.../ a minunii că ești, a-ntâmplării că sunt...//
Am7 D7 G Am7 D7 G
Mult mai înalt și mult mai curând...// Ce bine că ești, ce mirare că sunt!/
Am7 D7 G Am7 D7 G
Ce bine că ești, ce mirare că sunt!/ Ce bine că ești, ce mirare că sunt!/
2. Activitate în echipă: Învățați acompaniamentul la chitară și cântați melodia.
3. Adăugați elemente de percuție (shakere, maracas, tobă mică sau cinele) sau percuție corporală pentru a
îmbunătăți acompaniamentul instrumental.